11 oktober 2009

Lente



















LENTE!!!!
Vintage stoffen gecombineerd met een appeltjes-groen ruitje.
Een lentezonnetje, een eerste krokus, vogels en fris nieuw blad aan de bomen...
De kou in de lucht, maar je proeft de naderende lente! Voorjaar!!!
Ik denk aan mijn oma,
aan het opruimen van de zolder thuis,
aan het geel dat zo bij Pasen hoort,
aan Pasen dat zo bij de lente hoort.

Over mij


Wie of wat is Kitskids?

Vanuit een hobby ontstaan maak ik -- eventueel in opdracht -- vrolijke, kleurrijke en unieke plaids, knuffels, schilderijtjes, slabberdoekjes, (harten-)slingers knisperdoekjes...

Ook knap ik bijvoorbeeld oude meubeltjes op en geef ze een 2de leven.

Kortom; velerlei en allerlei.
Maar altijd vrolijk, kleurrijk én uniek!
Want eenmalig!

TIP: klik op de foto voor een vergroting!