11 oktober 2009

lief speelkleed




Een heel bijzondere plaid, ook in opdracht gemaakt.
Het lieve manneke moest nog geboren worden,
en ook ik was in afwachting van hoe het zou worden !
Oranje, met groen en blauw? Meen je dat nou?
Ik was blij verrast én verrast blij - bij het zien ontstaan van deze vrolijke plaid! En het grootste compliment kwam van de trotse nieuwe moeder voor wie ik het gemaakt heb; "Wouw! Het beste kraamkado ever!"
100 x 100 cm,
gevoerd én met fleece, lichtblauwe effen achterkant

Over mij


Wie of wat is Kitskids?

Vanuit een hobby ontstaan maak ik -- eventueel in opdracht -- vrolijke, kleurrijke en unieke plaids, knuffels, schilderijtjes, slabberdoekjes, (harten-)slingers knisperdoekjes...

Ook knap ik bijvoorbeeld oude meubeltjes op en geef ze een 2de leven.

Kortom; velerlei en allerlei.
Maar altijd vrolijk, kleurrijk én uniek!
Want eenmalig!

TIP: klik op de foto voor een vergroting!